Nieuwe interne systemen voor Arca Printers & Supplies
Nieuwe interne systemen voor Arca Printers & Supplies
Misschien heeft u het al gemerkt aan uw track en trace of factuur bij uw meest recente bestelling. Wij zijn namelijk al enige tijd druk bezig met het vernieuwen van onze interne systemen. Inmiddels zijn de grootste stappen gezet. Vanaf nu kunt u de eerste veranderingen dan ook merken nadat u een bestelling heeft geplaatst. Hier kunt u alles lezen over de vernieuwingen. Heeft u een vraag? Laat het ons weten.
Wat is er voor u veranderd na 1 september?
Vanaf 1 september 2024 werken wij met ons nieuwe systeem. Hierdoor is de manier waarop u door ons wordt geïnformeerd over over bestelling gewijzigd. Ook de wijze van facturatie is gewijzigd. Uiteraard blijft ons assortiment en service zoals u van ons gewend bent. Aan het bestellen via de webshop veranderd voorlopig niets, alleen ziet u geen actuele levertijd meer in de webshop.
Order tracking via SendCloud & DHL
Nadat uw order door ons in behandeling is genomen en is verwerkt ontvangt u een track en tace e-mail. Deze e-mail is afkomstig van SendCloud. Onze nieuwe partner voor het verzenden van pakketten. Het kan zijn dat de afzender van deze e-mail aangeduid wordt met het e-mailadres noreply@sendcloud.com. Na het klikken op de link in de mail wordt u doorgestuurd naar de website van de vervoerder. In veel gevallen is dit DHL. Daar kunt u direct de actuele status van de levering inzien.
Onze nieuwe factuur – Nu eenvoudig en snel betalen met QR code!
Ook onze facturen zien er anders uit dan u gewend bent. De facturen zijn overzichtelijker en compacter geworden. Tevens bevatten onze facturen vanaf nu een QR code voor het gemakkelijk en snel betalen. Scan de code met uw telefoon en betaal via uw eigen bank. Let op de naam van de afzender van de facturatie e-mail is “Administratie” met als e-mailadres shop@arca.nl. Krijgt u een factuur van een ander e-mailadres, en vertrouwd u het niet, laat het ons weten.